סוגי השתלות שיניים

סוגי השתלות שיניים

סוגי השתלת שיניים

יש לך התלבטות לגבי שיטות השתלות השיניים השונות? תוהה איזו שיטה הכי מתאימה לך? אילו יתרונות וחסרונות יש לכל שיטה?

תחום רפואת השיניים ביצע קפיצת מדרגה בעשורים האחרונים ואם בעבר היו נהוגות שיטות ספורות בלבד של סוגי השתלות שיניים, הרי שכיום ישנן מספר שיטות חדשות. עם התפתחות התחום פותחו מספר שיטות אשר מותאמות לרצונו של המטופל, לצפיפות העצם ולמבנה הלסת. לכל שיטה היתרונות שלה, חלקן מהירות במיוחד וחלקן דורשות מספר שלבים.

השיטה המוכרת והקלאסית

השיטה הקלאסית בין סוגי השתלות שיניים היא גם המוכרת מכולן והיא מורכבת משני שלבים: השלב הראשון של החדרת שתלים דנטליים ללסת והשלב השני של העמסת המבנה ושיקום של שיניים חסרות באמצעות תותבות, גשרים או כתרים. בין שני השלבים הללו ישנה תקופת המתנה של בין שלושה לשישה חודשים.

יתרונות השיטה היא קודם כל סיכויי ההצלחה שלה וחסרונותיה הם בעיקר בעובדה שיש צורך לחכות תקופת המתנה ארוכה כל כך בין השלב הראשון לשני.

שיטת All On 4

שיטה זו מאפשרת לרופא המוסמך לבצע השתלה מיד לאחר עקירת שן פגועה. בשיטה בו משתילים ארבע עד שש שיניים באותו הזמן, את שמה היא קיבלה בשל ארבעת שלביה: עקירה של השן הפגועה, הכנסת השתל, חשיפתו והתקנת המבנה על השתל.

יתרונותיה במהירותה ובכך שהשיטה אינה כרוכה בכאבים רבים ומתבצעת ללא תפרים. חסרונותיה הם סיכויי ההצלחה שלה שנחשבים נמוכים משיטות אחרות.

השתלת שיניים בזאלית

שיטה זו נחשבת כיום למתקדמת וליעילה בין סוגי השתלות שיניים והיא פותחה על מנת לתת מענה למטופלים שאינם יכולים לעבור השתלות שיניים בשיטות הסטנדרטיות. בשיטה הבזאלית מבריגים את הבורג ישירות אל תוך עצם הלסת. ההסתמכות על עצמות הלסת המרכזיות מסייעות לכך שההשתלה תחזיק מעמד זמן רב שכן הן אינן נספגות ונעלמות כמו העצמות האלבאולריות (העצמות עליהן יושבות השיניים).

יתרונות השיטה:

  • השיטה מתאימה לכל מטופל שזקוק להשתלת שיניים.
  • מראה אסטטי ועמידות גבוהה המספקת איכות חיים לאורך זמן רב.
  • זהו ההליך המהיר ביותר שקיים היום בתחום השתלות השיניים – כל ההליך מתבצע ביום אחד.
  • תוצאה ברורה בתוך שבוע מתחילת ההליך.
  • שתלי הדיסק בהם נעשה שימוש מבטיחים את יציבות השתלים.
  • סוגי השתלים בהם נעשה שימוש בהשתלה בזאלית מבטיחים פיזור העומס בצורה שווה לכל אורך הלסת.

הניתוח מבוצע תחת טשטוש עמוק מבלי שהמטופל סובל מכאב פיזי הודות להרדמה מקומית. את ההשתלה פורסים על גבי שמונה שתלים שנמצאים לאורך הלסת והשיטה מאפשרת את פיזור הלחץ. ההליך כולו מבוצע באותו היום ובסופו המטופל יוצא ובתוך פיו שיניים חזקות וזמניות.

בתוך שבוע עד עשרה ימים הרופא המטפל מכין את השיניים הקבועות. אותן שיניים מיוצרות במעבדה על פי מידות שנלקחו מהמטופל מראש. למעשה בתוך שבוע המטופל יכול לחזור לשגרת חייו.

היכן מבצעים השתלה בזאלית?

השתלה בזאלית הנה טיפול מתקדם הנשען על טכנולוגיות חדשות, זוהי שיטה משנת חיים למטופלים שעד אותה העת נאלצו לעבור טיפולים ארוכים, פולשניים ורוויי כאב.

מדובר על שיטה חדשנית שלא מבוצעת על ידי כל רופאי השיניים שכן היא מצריכה התמחות ספציפית בתחום. מומלץ לבחון אילו רופאי שיניים אכן עוסקים בתחום ומתמחים בו וכמה שנים הם עוסקים בתחום ככלל.

מגוון רחב של סוגי השתלות שיניים תחת קורת גג אחת

אנו מבצעים סוגי השתלות שיניים רבים ומגוונים, בדגש על השתלת שיניים בזאלית. מרפאתנו בעלת ותק של למעלה מ-30 שנה ולנו ממליצים רבים. אנו מזמינים אותך לקרוא עוד על השתלת שיניים בזאלית, ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​