שיקום הפה – להשתיל שיניים בצורה פשוטה ומהירה

שיקום הפה – להשתיל שיניים בצורה פשוטה ומהירה

שיניים מתנדנדות

רבים מאיתנו סובלים מבעיות שיניים או חניכיים כאשר חלקנו אפילו יצטרכו בעתיד הקרוב או בעתיד הרחוק טיפול משמעותי הכולל גם תהליך של שיקום הפה על ידי השתלת שיניים. אומנם כיום מדובר על תהליך מהיר ולא מורכב במיוחד אבל עדיין יש לבחור בקפידה את הרופא המטפל וכמובן את המרפאה הנכונה לבצע בה את הטיפול.

השתלת שיניים היא חשוב מאוד לא רק כדי להיראות מצוין וליהנות מהחיוך של עצמנו אלא גם עוזרת לטפל בבעיות בריאותיות שנגרמות כתוצאה מבעיות בשיניים ולכן טיפול של שיקום הפה הוא קריטי עבור מי שאכן זקוק לו.

העולם התקדם, גם תחום רפואת השיניים

כאשר מדובר על שיקום הפה חשוב להגיד שישנם לא מעט טיפולים שאפשריים כיום ושעד לפני מספר שנים נראו כמו חלום רחוק. השתלות בזאליות למשל הן דוגמה מעולה להתפתחות עולם רפואת השיניים ועד כמה הטכנולוגיה שודרגה בשנים האחרונות בתחום. השתלה בזאלית למעשה היא השתלה שבה גם אנשים אשר סובלים מחוסר עצם בלסת יכולים ליהנות משיניים חדשות ללא טיפול מורכב או מסובך באופן מיוחד.

שיקום הפה הפך להיות טיפול נפוץ מאוד אצל הישראלים, יותר ויותר ישראלים כבר מכירים את הטיפולים של השתלות שיניים ולפי האופן שבו אנחנו שומרים על השיניים כיום כנראה שגם בעתיד המספר של האנשים הזקוקים להשתלות שיניים רק יילך ויגדל.

השמירה על השיניים והנזק שאנחנו גורמים לעצמנו

אומנם אם אתם כבר זקוקים להשתלות שיניים השורות הבאות כבר לא יהיו רלוונטיות עבורכם אבל בהחלט יכולות לסייע לילדים שלכם או לאנשים הקרובים אליכם. שיניים, כמו כל איבר אחר בגוף מושפעות גם באופן גנטי ואם השיניים של אבא ואמא שלכם היו במצב פחות טוב סביר להניח שגם נקודת הפתיחה שלכם לא תהיה גבוהה במיוחד.

עם זאת, יש חשיבות עצומה לאופן שבו אנחנו שומרים על השיניים שלנו ובהחלט אפשר לומר שמניעה מעישון, מניעה מאכילת סוכרים וצחצוח השיניים במברשת ומשחה ומתאימות ובתדירות הנכונה יכולים לעשות פלאים. שיקום הפה הוא לא מכת גורל, מדובר על טיפול שאנחנו בהחלט יכולים למנוע בעזרת שמירה נכונה על חלל הפה ואם במקרה שלנו זה כבר לא יועיל לפחות שנעביר את הדברים למי שעדיין יכול להימנע מטיפולים מורכבים בעתיד ולהימנע מטיפול של שיקום הפה בעתיד. גם טיפול בזמן בשיניים מתנדנדות בעקבות דלקת חניכיים יכול למנוע לפחות את ההשתלה הבזאלית- עצם הלסת שלכם יכולה להינצל ותוכלו לעבור השתלה רגילה. אל תחכו שהן ייפלו- הגיעו לרופא השיניים מהר ככל הניתן.

למה מומלץ לעשות השתלה בזאלית?

הצורה של השתל הבזאלי מאפשרת למעשה לשתל להתחבר בעזרת החדרה מהצד לרקמת החניכיים ולא בעזרת הברגה כמו בהשתלות אחרות. למעשה במצב כזה ניתן לעשות השתלה גם ללא עצם בחניכיים או שהלסת דקה מדי. ההשתלה מסוג זה מתאימה לאנשים שחולים בבעיות כלליות ובעזרת הטיפול החדשני יכולים ליהנות מחיוך לבן במיוחד ולא להתבייש בחלל הפה שלהם.

הניסיון עושה את ההבדל – שיקום הפה רק אצל רופא בעל הניסיון הדרוש

יש תחומים שלא לוקחים בהם סיכונים, בעיקר כאשר מדובר בתחום הרפואה ובעיקר כאשר מדובר בתחום השיניים. רפואת השיניים היא אומנם רפואה שמאוד התפתחה בשנים האחרונות אבל עדיין מדובר בתחום עדין מאוד ברפואה ולכן נדרשת עבודה של רופא מיומן ומנוסה גם כאשר מדובר בטיפול פשוט יחסית.

כאשר מדובר על שיקום הפה הדברים מקבלים משנה תוקף ובהחלט אפשר לומר שטיפול של שיקום הפה בעזרת השתלות שיניים עושים רק אצל רופא מנוסה שכבר עבר עשרות טיפולים מסוג זה ויידע להתאים עבורכם בדיוק את הטיפול הנחוץ.

ומה עם המחיר? לשלב מקסימום מקצועיות עם מינימום מחיר

טיפולי השיניים הקשורים להשתלות שיניים ושיקום הפה דורשים כאמור ניסיון ומקצועיות וכתוצאה מכך גם עולים לא מעט. עם זאת, בהחלט ניתן לשב בין מקצועיות גבוהה ומחיר נמוך, המחיר לא חייב להיות בשמיים ולא חייב לקרוע לכם את הכיס.

הרבה מאוד אנשים דוחים את הטיפול בשיניים בעקבות המחיר הגבוה, עכשיו אתם כבר לא צריכים לעשות את החישוב הכלכלי אלא פשוט לתכנן את הטיפול עצמו כי המחיר יהיה הרבה יותר נמוך ממה שחשבתם תחילה. חשוב להדגיש כי עדיין מדובר בטיפול לא זול אבל אומרים שלחיוך מושלם אין מחיר וכאשר המחיר נמוך יותר ממה שציפיתם זו בהחלט הזדמנות נהדרת לעשות את הטיפול שאתם רוצים לעשות כבר הרבה זמן.

למידע נוסף על מחיר השתלת שיניים לחצו כאן.

והכי חשוב – להחזיר לעצמכם את החיוך ואת שגרת החיים הרצויה

אז נכון שיש חשיבות עצומה לנראות, כולנו רוצים לחשוף שיניים לבנות וישרות אבל מעבר לכך חשוב מאוד גם שגרת החיים שלנו. מה הכוונה? שיקום הפה לא נועד רק בשביל שתרגישו שוב חתיכים וצעירים אלא גם כדי שתוכלו ליהנות מכל סוגי האוכל וכמובן למנוע דלקות ובעיות בריאותיות שיכולות להיגרם משיניים לא בריאות או שיניים רקובות.

לא רבים יודעים זאת, אבל לשיניים יש חשיבות גדולה מאוד במלחמה נגד מחלות כאלו ואחרות ובהחלט אפשר לומר שאם השיניים שלכם יהיו בריאות וחזקות אתם כבר בדרך הנכונה למנוע מחלות ובעיות לא נעימות. אז מעבר למראה המושלם ומעבר לתחושה החדשה והרעננה חשוב להגיד שטיפול של שיקום הפה נועד גם כדי שתהיו בריאים יותר, חזקים יותר וחסינים יותר.

רוצים לשמוע מה אומרים הלקוחות שלנו על השתלת השיניים אצל ד”ר לרי? לשמיעת ההמלצות לחצו כאן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​